p_stag_200_gofast_377__1_53

Nowy sterownik STAG 200 GoFast

Ideą przewodnią sterownika jest intuicyjny system z dużym naciskiem na szybkość i łatwość montażu, gdzie ilość wbudowanych funkcji w zupełności odpowiada do obsługi większości samochodów. Uniwersalność sterownika podkreśla również ilość grup samochodów do których jest skierowany, czyli: sekwencja, pół-sekwencja, ful grupa.

 

Funkcjonalność:

  •  nowy, intuicyjny  program obsługujący na PC z przejrzystym wyświetlaniem parametrów
  •  prosta kalibracja sterownika,
  •  nowa platforma sprzętowa oparta na procesorze 32 bitowym,
  •  możliwość rozbudowy o nowe funkcje programowe,
  •  możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo,
  •  centralka z wbudowanym buzerem z uproszczonym sposobem montażu – do podłączenia wymagane są tylko 3 przewody.
  •  nowa  kompaktowa obudowa z tworzywa sztucznego pracująca
  • w temp. -40…. +140°C, odporna na działanie wilgoci, ilość przewodów podłączeniowych ograniczona do minimum.

 

STAG 200 GoFast nie wymaga podłaczenia sygnału stacyjki co znacznie skraca czas instalacji. Ułatwienia zostały również wprowadzone przy wyliczaniu obrotów na podstawie czasów wtrysku – nie ma potrzeby podłączania przewodu
z impulsami obrotów. Podłączenie centralki również stało się proste, gdyż ograniczono ją tylko do 3 przewodów montażowych.

 

Łatwość kalibracji:

  •  wszystkie funkcje umieszczono na dwóch panelach i nie ma potrzeby przełączania się między zakładkami,
  •  wbudowana funkcja oscyloskopu,
  •  sterownik po rozpięciu przewodu komunikacyjnego z PC sam dokonuje wznowienia transmisji.

 

Możliwości programowe:

  •  przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej
  •  podgląd parametrów pracy na oscyloskopie
  •  mapa czasów wtrysku benzyny 2D
  •  tryb pracy – paliwo CNG
  •  filtr sygnałów obrotów silnika
  •  praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie)
  •  typ silnika standard i turbo
  •  zubożanie Mazda ™ -(u nas nazwa inteligentna obsługa dotrysków)
  •  próg odcinania dotrysków
  •  wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu
  •  podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych
  •  mapa korekcji od temperatury gazu
  •  obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie)
  •  ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych
  •  sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym
  •  ciepły start
  •  mapa korekcji od ciśnienia gazu
  •  automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu
  •  opcja „zubożanie na zimnym silniku” – ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG)
  •  wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu
  •  autokalibracja – opcja „wszystkie jednocześnie”
  •  mapa korekcji od temperatury reduktora
  •  ramki zamrożone dla błędów sterownika
  •  wizualizacja centralki w programie diagnostycznym
  •  informacje o samochodzie i instalacji gazowej
  •  udział benzyny (dolewanie benzyny)
  •  automatyczne dopasowanie mnożnika
  •  odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny
  •  detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu
  •  test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer
  •  opcje zmiany sekwencji wtrysku
  •  opcja valvetronic, start&stop, multiair
Pin It

« »